Weetje

19 november 2014 - Ohakune, Nieuw-Zeeland

De eerste indruk van het noord eiland: koud en grotere steden of meer bevolkt! Ah, eigenlijk is het zuid eiland gewoon bijna niet bevolkt... Wellington was een snelle citytrip van enkel uren maar heb wel sightseeing toer gekregen van local, wind sculpturen gezien. Helaas heb ik de tongario crossing niet kunnen doen. Te gevaarlijk in deze weersomstandigheden, sneeuw vanaf 1200 m ( startpunt), + 50km/ u wind,... Heel spijtig, heb allegeluk dinsdag bij aankomst toch een kleine glimp kunnen opvangen van het nationale park, want sinds dien zijn alle bergen verdwenen in de wolken.. Vandaag doorweekt en eerste echte lifterservaring... Leuke dag met deense meisjes. In 2 weken ga ik opnieuw proberen voor de crossing en hopelijk is het dan beter weer! moegen een lange rit naar auckland city en vrijdag kennismking met conservation in noord.

Weetje: sinds 1999 worden de bankbiljetten hier gedrukt van plastic, e gaan langer mee,, scheuren niet en overleven een wasbeurt! Ieder biljet heeft aan een zeide de engelse koniging en de andere een vogel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade