Wat 'n weekend achter de rug

13 april 2014 - Mokopane, Zuid-Afrika

Zaterdag ochtend vertrokken met de auto richting Tzaneen

Lekkere bio kaas gekocht bij Duitse vrijwilliger, Frappé koffie in de bio koffie bar, fudge gegeten in een gezellige boekenwinkel/bar/museum, genieten in plantentuin, shopping in big north mall en de dag afsluiten met een vetkoek.. Wegdromen in de auto naar buiten, ik krijg er niet genoeg van!

Vandaag thuis gebleven en weekend planning maken  voor mijn verblijf hier..

Mijn to do list is té grooot, whaaaaaaaaaaaaa!!

1. Sam:
    14 april 2014
    Dan heben ze toch lekkere kaas in Z-A! Het zag er een leuk dagje uit! Tijd voor een grote babbel, ik mail je binnekort! Xp
  2. Inez:
    15 april 2014
    Ik dacht gisteren een mail te sturen, maar er was iets tussen gekomen.. Dus één van deze dagen komt hij eraan!
    Jha ze hebben wel degelijk lekkere kaas, maar aangezien ik hier de enige ben die kaas eet.. Ze eten hier enkel cheddar..:(
    Maar ze hebben zelfs quiri, brie, camambert,...