Speciaal voor mama & papa

15 april 2014 - Mokopane, Zuid-Afrika

Hier gaan we dan,

Speciaal op aanvraag van men ouders, dit maal een iets of wat uitgebreider verslag.

Na een korte nacht ditmaal niet om 6 uur uit te veren, maar om ... 7u en 1.30uur wachten nog steeds geen buckie(jeep) te zien.. Ik weet alles gaat hier trager op ze'n Afrikaans maar 1.30uur wachten? En dit is niet de eerste keer , dat ze me 'vergeten':p Na een lange soes tijd toch maar besloten om actie te ondernemen..

Om 9 uur stond ik dan klaar groenten en fruit te snijden in de keuken (zoals iedere dag). Vandaag echt 'mannenwerk' moeten doen, zoals ze het hier begrijpen. Houten planken zagen (alles met de hand!) en schuren, omheining maken,... Mijn handen hebben al een hele eelt laag ontwikkeld!

Morgen staat er een dag birding in het reservaat op de planning, zo dat wordt spannend!!

1. Leen:
    15 april 2014
    Dit vinden we al leuker, doe zo voort, en graag ook telkens enkele fotos
    mama en papa
  2. Anneke:
    18 april 2014
    Hey! Ik zie dat je het daar leuk hebt! Ik heb ook al eelt op mijn handen, maar van honden vast te houden voor hun bijttraining.
    En is het niet een bakkie? Dat is zo'n jeep met een bak vanachter. Dé auto van ZA!
  3. Inez:
    24 april 2014
    TghoAls er een vlieg op men voeten zit, voel ik het niet eens meer door die eeltlaag:p