Vlucht overleeft, hop naar christchurch

1 oktober 2014 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

De vliegrit is voorbij, eindelijk!

Op de lange vlucht hebben we even de benen kunnen stretchen in de luchthaven van Dubai ( waar het snachts ng 30°C was... Ik ben van plaats gewisseld en wist zo nog een zitje aan de zijkant, met een lege stoel naast me te versieren. Eerste stuk heb ik dus nog wel goed geslapen. Na Dubai Zat ik terug op mijn eerste,oorspronkelijke plaats, omdat ik niet kon wisselen en ook de andere mensen waren verwisselt van plaats na,een nieuwe Boardingpas in Dubai, resultaat: ik zat in midden tussen Fransman en Australische. Maar het waren erg vriendelijke mensen die ook regelmatig opstonden om te stretchen.... Na zo een lange rit krijg je toch een beetje een band met elkaar, net zoals ik met de vriendelijke mensen van Mechelen had die de zelfde rit voor de boeg hadden als ik. Ze hebben me dan ook geholpen gedurende heel de rit en zelf in christchurch hebben ze me opgewacht! S ochtends dus om 5u aangekomen, helaas zonder bagage en na veel papiercontrole in de luchthaven. Laatste stukje was even wat minder plezant. Last minute plannen gewijzigd en dagje met caravans rondgereden met Mechelse vrienden. Na wat rondtoeren, rondlummelen,... Ben ik dan eindelijk richting hostel vertrokken. Bij aangekomen viel het reuze mee, het oude gebouw was proper en gezellig ingericht, ik sliep op kamer met 3 andere meisjes. Omdat ik al heel de dag moest vechten tegen de slaap heb ik het dan maar rap opgegeven bij aankomst en om 9 uur lag ik te ronken in bed, zalig!

1. Sam:
    1 oktober 2014
    Jeej,, je bent goed aangekomen! De reis kan nu echt beginnen! Da onderweg zijn moet wel echt vermoeiend zijn,, ik zie het ni iedereen doen! Go Inez!
    Liefs Sam ;)
  2. Inez:
    2 oktober 2014
    Tgo eigenlijk viel het best wel mee, als je ween goede zitplaats hebt om te slapen, alleen al die tijdrit verschillen is lastig..