Schrik van men leven!

3 april 2014 - Mokopane, Zuid-Afrika

Steek, pijn, zwelling, 'verlamming', 1 min!

Oef, wespensteek (allereerste keer in héél mijn leven)

Voor degene die mee op reis waren in Mokopane, die gigantische wesp met lang achterste, dat was de boosdoener.

Gelukkig, was de hevige pijn van korte duur en blijkbaar had ik geluk want het broertje van deze wesp, veel kleiner, steek verschillende keren achteréén, maar ik kan je verzekeren deze wespen zijn niet te vergelijken met de Belgische wespen!

1. Sam:
    3 april 2014
    Ai, ai,, hopelijk niet te veel pijn ? Keuken hulp middeltje : suiker, zout, azijn of ammoniak op doen of op plassen heb ik mij laten wijsmaken! Xp
    Groetjes Sam
  2. Phoebe Rosel:
    4 april 2014
    Seg Inez! :p Toen ik de titel las dacht ik al dat een neushoorn u had aangevallen ofzo...
    Opletten voor de wespen dus; vreselijke beesten :(!!
  3. Inez:
    5 april 2014
    hahaha, neej nog net niet..
    Maar de veiligheidsnormen zijn hier inderdaad wel veel minder streng van bij ons. Ik loop zo maar binnen bij de serval, de dwergnijldpaarden enz,... Verblijven/kooien dicht doen of op slot doen, dat kennen ze hier niet..:p
  4. Phoebe Rosel:
    17 april 2014
    Haha, ik heb wel een soort van presentatie gehad van veiligheid in the Bush! Maar afgezien van de neushoorns is het hier nog wel inorde, dus als ik wil kan ik gewoon gaan rondwandelen in het reservaat! Enkel 's nachts buiten gaan is not done... vanavond night drive sé! :-D