Strasbourg

30 augustus 2016 - Leeuwarden, Nederland

Gisteren heb ik voor het eerste maal met blabla cars gereisd van brussel naar stasbourg. Helaas was niet alleen de start traag, maar kregen we ook onderweg in luik panne. Heel grappig want we waren niet de enige op de berg met autopecht. Het was een echt misterie, de auto deed helemaal niets meer. Allegeluk werden we snel geholpen op het straat en konden we op eigen risco verder rijden. Het enige probleem; we mochten de auto niet stoppen. Uiteindelijk hebben we het toch gehaald en zijn we strasbourg binnen gerden rond 12 uur. Ik heb allegeluk heel de rit kunnen slapen. Heel vriendelijke mensen!!

In strasbourg werd ik warm verwelkomt door mijn lieve aap vriendin sarah en haar vriend. Na een gezellige babbel kroop ik mijn (2persoon)bed voor een heerlijke nachtrust.

Dinsdag werd ik rondgeleid in strasbourg door sarah. We zijn heel het centrum door gegaan te voet. Vele lekkere bakkerijs, mooie kerken, authentieke gebouwen en enkele toeristen. Aan de rivier hebben we een familie beverratten gezien. Mama en jongen genoten van de restjes van de toeristen.

De avond werd afgesloten met een verse zelfgemaakte groententaart.

Strasbourg is echt een geweldige stad!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl