Laatste examen ever!!

18 juni 2016 - Leeuwarden, Nederland

Zo, ondertussen heb ik de laatste lessen en college uren er op zitten. Een veldweek in Texel is het laatste onderdeel van mijn opleiding hier aan Van Hall.

De uitslagen die ik tot nu toe al terug gekregen heb zijn goed. Verder is het nog afwachten. Het allerlaatste examen OOIT heb ik vrijdag afgelegd. Het werd gevierd met Katya en haar russiche vriendin met wat lekkers en life music bij het foodfestival in het park. Nu is het alles voorbereiden voor Texel en hopelijk is het ook gewoon wat genieten en chillen!

De laatste weken zijn echt hectisch geweest, daarom dat het hier zo stil was. Ik hoop dat de enkele foto's van Polen die op de blog staan het enigzins toch goed maken;)

1. Leen:
    19 juni 2016
    veel plezier in Texel en we zullen duimen voor mooi weer !
  2. Inez:
    20 juni 2016
    Dag,
    Het is hier in decochtend goed begonnen te regenen, en die goedkope tent heeft geen buitenzijl dus dat gaat een uitdaging worden... Misschien toch eens nadenken om in een goede tent te investeren... We zijn ons lekker restaurant tegengekomen, maar niet daar gaan eten...
  3. Leen:
    20 juni 2016
    oei ik was vergeten dat jullie in de tent gingen slapen .... misschien best in het midden gaan liggen dat je geen wanden raakt, gelukkig heb je wel een goede slaapzak ... maar inderdaad een goede tent zullen we op het 'te aanschaffen' lijstje zetten .... ik zal duimen voor mooi weer maar ook in België heeft het de gehele dag geregend (maar dit is wel geen troost)
  4. Leen:
    23 juni 2016
    en hoe gaat het ginder ?
    Is het weer al wat beter : gisteren en vandaag : zwoel heet !!! tussen 25 en 28 graden
    Maar nu geven ze weer onweer !!!!
    Ik hoop dat het slapen in de tent is meegevallen, niet te koud en te nat !