Dagje vrij

16 december 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Allegeluk vandaag dagje vrij gevraagd, terwijl andere in storm buiten aan het werken zijn,... 'P gisteren voor 1 e keer hobbit gezien terwijl andere al aan nummer 3 zaten in cinema, beetje traag...

Vrijdag laatste werkdag en daarna laatste daagjes in auckland voor de hele terug rit!

Opvallend hier: sommige suppermarkts zijn zelfs open tt 22 uur en later!

Weetje: de tuatara, een soort hagedis achtig reptiel is genetisch heel oud en kwam voor in de tijd van de dinos en kan wel tt over 200 jaar oud worden, ze zijn heel moeilijk te spotten in het wild maar veel voorkomend in zoos en dergelijke, ik heb hem hellaas niet gezien in gevangenschap..

1. Leen:
    19 december 2014
    Ik hoop dat je nog enkele prettige dagen kunt doorbrengen in Auckland en dat het weer wat mee zit want hier in Belgiëland regent het al 2/3 dagen kwasie aan een stuk door .... zelfs onze kippen, die elk weer trotseren, willen niet buiten komen .... en Vlinder ziet bruin (ipv wit) van door de modder te lopen ... kusjes en tot volgende week
  2. Inez:
    19 december 2014
    Dag mama, gisteren vrijwiligershuis verlaten en naar mijn hostel in parnell, city garden. Ik weet niet hoe het is,gebeurd maar ik heb blijkbaar de doute kamer geboekt en betaald, maar nadat ik eens kwaad ben geworden was het uiteindelijk toch mogelijk om van kamer te veranderen terwijl ze in het begin zei dat alles volzet was, en nu heb ik een bed in 5 shared bedroom maar ben er alleen. Gosteren gehaast naar strand, 6 u pas aangekomen maar zoooo warm, 25 graden en volle zon! Na wat zonne, zeewater toch te koud voor we, gewandeld langs water. Vandaag terug naar de franse maekt gegaan en baguette gekocht. Hellaas vandaag bewolkt en regen, en weerbericht voorspelt zelfde voor volgende dagen.. Het is hier wel heel warm, tshirt weer maar regen...
  3. Papa:
    21 december 2014
    Hallo Inez,

Hoop dat je dit nog kan lezen.Wij wense je een goede terugvlucht,en verwachten je met ongeduld.
    Het lekkere eten staat klaar!

André
  4. Inez:
    22 december 2014
    Hahha, ik kijk er naar uit ( naar het weerszien en eten), de vlucht iets minder. Maar ik red me wel! Tot snel..