Over 60 dagen is het zover

10 mei 2017 - Leuven, België

De blog heeft even stilgelegen maar dat wilt niet zeggen dat ik zelf niet druk in de weer ben geweest met vanalles. Het reizen gaat op een laag pitje, maar avontuur genoeg in Leuven. Ik heb mijn eerste job achter de rug in Planckendael en heb ondertussen ook mijn eigen paardje, corando. Een gereserveerde, sportieve lieve kwpn dame van 10 jaar oud.

Over 60 dagen begint er echter een nieuw groot avontuur. Eentje waar ik en mama al lang voor aan het aftellen zijn. De reis ligt al vast van oktober 2016 en alles is betaald. De checklist ligt klaar, net zoals het nieuwe hoofdlampje en het uitgebreide reisprogramma. Zaterdag 8 juli vertrekken mama en ik voor een lange vliegtocht en avontuurlijke vakantie van 22 dagen naar het verre Afrika. Daar zullen we op eigen houtje, met een jeep en tent een rondreis maken doorheen centraal en noord Namibië. We starten onze rit langs de kalahari woenstijn, trekken door naar de namib woestijn, gaan omhoog langs de kust, met tussenstop in het naukluft gebergte en brandberg. Dan rijden we verder naar het noordelijkste punt bij Angola, aan de epupa falls waarna we weer terug keren via het wereldbekende etosha nationale park en waterig plateau. Dit is alvasr het eerste voorproevertje, meer info volgt later;)